Avtomatske in dinamične tehtnice za nakladalnike
Avtomatske in dinamične tehtnice za nakladalnike
  29.04.2020  |  07:01
Čas branja: 2 min
Tehtnica Loadtronic 3 - LTR3 velja za eno izmed najhitrejših avtomatskih tehtnic na trgu za nakladalnike. Je izjemno natančna v vseh delovnih pogojih, enostavna za uporabo in omogoča prenos podatkov na računalnik v pisarno preko sms prenosa ali s pomočjo USB ključa.

LTR3 tehtnica je narejena v skladu z zadnjimi EU direktivami. Omogoča prodajo materiala neposredno iz nakladalnika. V kolikor ima stranka preveč natovorjene kamione in če samo dvakrat plača kazen, je strošek zanjo večji kot pa investicija v nakup tehtnice LTR3.

Investicija, ki se splača bolj kot kazen!

Veliko gradbenih podjetji, ki se ukvarjajo s kiper prevozi materialov, se je že srečalo s tehtanjem tovora in zaradi prevelike teže so plačali več tisoč evrov kazni. Kazen dobi podjetje in voznik.

V izogib visokim kaznim se veliko podjetji odloči za nakup tehtnice, ki jo montirajo na nakladalnik.

Tehtnica Loadtronic 3 je namenjena nakladalnikom na kolesih in nudi avtomatičen ter dinamičen sistem za tehtanje. Avtomatičen je zato, ker samodejno stehta tovor naložen

v zajemalki, brez kakršnegakoli posredovanja strojnika, dinamičen pa zato, ker stroj nadaljuje delo, ne da bi ga zmotil proces tehtanja, saj stroja med tehtanjem ni potrebno ustaviti. Ko strojnik prestavi v vzvratno vožnjo, zapre zajemalko in prične z dvigovanjem, se tehtanje avtomatsko in samodejno začne. Tehtnica avtomatsko prišteva zajemalke in skrbi, da se natančno ve koliko materiala je bilo že naloženega na kamion.

Nastaviti se da tudi ciljni tovor, na primer 10 ton in tako se lahko točno natovori kamion. Ko se nalaganje zaključi, se natisne potrdilo, kjer piše lokacija, vrsta materiala in koliko le-tega je bilo natovorjenega na kamion.

Možnost uporabe

Tehtnico Loadtronic 3 se lahko uporablja kot kontrolno tehtnico s čimer se poskrbi, da kamioni niso preveč naloženi, ko se pripeljejo na mostno tehtnico. To je zelo pomembno, saj v primeru, da so kamioni preveč naloženi in se to ugotovi šele na mostni tehtnici, se morajo le-ti vrnit v kamnolom in odložiti odvečni tovor. S tem se izgubi veliko časa in posledično tudi denar. Tehtnico Loadtronic 3 se lahko tudi overi in se tako na podlagi tehtanj izdajajo računi.

Senzorji

Loadtronic 3 ima dva senzorja za merjenje tlaka, senzor kota, senzor pospeškov in senzor zajemalke.

Glavna enota

Glavna enota je nameščena v desnem kotu kabine in opravlja sledeče funkcije:

∆ Bere signale senzorjev

∆ Izračuna in analizira izmerjene podatke

∆ Kontrolira funkcije za avtomatično tehtanje

∆ Zapiše in poroča o rezultatih tehtanja

∆ Izvede funkcije za umerjanje in njim podobne, kadar je stikalo za umerjanje vključeno

∆ Prikaže rezultate merjenj na LCD zaslonu

∆ Prejme strojnikove ukaze preko tipkovnice in niza funkcijskih tipk.

Natančnost

Tehtnice Loadtronic 3 so namenjene za tehtanje tovora od 500 kg in več. Natančnost med 500 in 10.000 kg je ±75 kg, kar je v skladu s standardom in razredom natančnosti Y(b). Torej je natančnost pri 10.000 kg ±0,75 %, pri 5.000 kg ±1,5 %.

V kolikor se tehta tovor manjši od 500 kg, se natančnost tehtanja lahko zmanjša, pri čemer LTR ne garantira za natančnost tehtanja tovora pod težo 500 kg. Če se zniža maksimalni natovor na 3.000 kg, velja še vedno natančnost certifikata ±75 kg. Realna natančnost pa je lahko tudi ±35 kg.

Več informacij o predstavljeni tehtnici za nakladalnike je na voljo pri podjetju Mamut servis (www.mamut-servis.si).

 

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
Mineral SI
Novice
Novice Nova dobava Podjetje Grafist s štirmi novimi MAN-i

Gradbeno podjetje Grafist d.o.o. iz Kopra je danes prevzelo štiri nove tovornjake MAN iz serije TGS in TGM.

Mineral SI
Novice
Novice Slovenija Maja slovenska gospodarska klima boljša

Potem ko je bila gospodarska klima aprila na rekordno nizki ravni, se je maja nekoliko izboljšala, ugotavljajo državni statistiki.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Pnevmatike Nove pnevmatike Goodyear Omnitrac T za prikolice

Goodyear je predstavil novo pnevmatiko Omnitrac T, ki je namenjena priklopnikom za kombinirani prevoz, torej za vozila, ki vozijo ne samo...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Hrvaška / Projekti Gradnja mostu na polotok Pelješac z nekaj mesečno zamudo

Zaradi pandemije Covid-19 bo most na hrvaški polotok Pelješac zgrajen z manjšo zamudo. Dela tako ne bodo končana do konca julija 2021...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Intervju Ljubljanski avtocestni obroč je nujno potreben širitve

»Ljubljanski avtocestni obroč je treba najprej začasno razširiti na tretji pas brez odstavnih pasov, hkrati pa začeti pripravljati...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Nemčija / Projekti Prenova primestne železnice v Münchnu je v polnem teku

Deutsche Bahn širi primestno železniško omrežje v Münchnu. V Marienhofu v Altstadtu se gradi eden osrednjih vhodov v drugo osrednjo...

Mineral SI
Novice
Novice Slovenija Tretja razvojna os bo končana v roku

Minister za okolje in prostor Andrej Vizjak je na tiskovni konferenci, ki je potekala 21.05. izpostavil, da »zaplet, kot je bil na tretji...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Slovenija / Projekti Pospešitev začetka gradnje odlagališča za jedrske odpadke

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je bil v družbi državnega sekretarja Blaža Košoroka 22.05. na delovnem obisku v družbah GEN...