22 tonski bager "v gabaritu"
22 tonski bager "v gabaritu"
  27.06.2019  |  09:32
Čas branja: 3 min
Kobelco je lansko leto prvič v svoji dolgoletni zgodovini predstavil in trgu ponudil 22 tonski bager »v gabaritu«, torej s širino podvozja 2,5 m. S tem so pri Kobelcu pokazali kako zelo so jim pomembni trgi, kjer so tovrstne cestne omejitve širine tovorov. V ta ozek krog držav sodi tudi Slovenija.

Bager goseničar Kobelco SK 210S NLC-10 ima enake zmogljivosti, dvižne nosilnosti in ekonomičnost porabe goriva kot klasični model, s tem, da stoji na podvozju širine 2,5 m in je tako enostavnejši za transport, ter primernejši za delo v urbanem okolju kakor tudi v gorskem svetu, kjer vsak privarčevan centimeter šteje. Omeniti velja, da je največji trg za tovrstni model naša soseda Italija, kjer je trg bagrov neprimerno večji od našega, vendar tudi naš ni zanemarljiv.

Zoženo podvozje

Podvozje ni bilo problem zožiti na 2,5 m, večji izziv pa je bilo zožiti nadgradnjo stroja iz standardne širine 2.710 mm na 2.500 mm. Kljub zožitvi pa so morali obdržati pravilno ravnovesje med zmogljivostmi in stabilnostjo stroja. Ker je Kobelco vodilni v razvoju bagrov goseničarjev, je bil to zgolj izziv, ki so ga rešili z odliko, vseeno pa je razvoj modela s testiranji trajal dve leti in smo ga že nestrpno pričakovali.

Močan motor HINO

Model SK 210S NLC-10 odlikuje močan motor proizvajalca HINO, ki v paru z visoko zmogljivo hidravliko omogoča velike zmogljivosti ob nizki porabi goriva. Prav nizka poraba goriva je zaščitni znak Kobelca, ki je že leta znan kot eden izmed proizvajalcev bagrov z najnižjo porabo goriva, obenem pa na ta račun ni prikrajšana moč stroja. To jim uspeva doseči z izredno inteligentnim krmiljenjem hidravlike, katerega razvoju posvečajo največ pozornosti. Hidravlika je prirejena vsakemu modelu bagra posebej, kar daje Kobelcu odločilno prednost pred drugorazrednimi proizvajalci bagrov. Povejmo še nekaj o motorju HINO. HINO je del Toyote, ki proizvaja zgolj industrijske motorje. Posebej v sodelovanju s Kobelcom, so za njih razvili motor, ki poleg visoke moči omogoča optimalno krivuljo rasti moči in navora. S tem so dosegli, da hidravlika obremenjuje motor v območju delovanja, kjer je poraba goriva najnižja. Motor je kljub napredni elektroniki enostaven in dostopen za redne servisne posege, saj so vsi filtri locirani na s tal dostopnih mestih. Vsi motorji dosegajo zahtevane ekološke standarde.

Bogata standardna oprema

Osnovna oprema stroja zajema kameri na zadku in desnem boku stroja z ločenim prikazovalnikom v kabini, kar zagotavlja 360° pregled nad strojem, avtomatsko klimatsko napravo, radio z Bluetooth sistemom, zračno vzmeten in ogrevan sedež, črpalko za polnjenje goriva, trojno zaščita valjčkov podvozja, ter copate gosenic s tremi rebri širine 500 mm. Poleg naštetega sta standardni tudi visoko in nizko pretočni hidravlični napeljavi in napeljava za hidravlično hitro menjavo. Vsi stroji Kobelco so v celoti proizvedeni na japonskem, kar jim daje še dodatni pečat kakovosti. V Sloveniji za prodajo in servisiranje strojev Kobelco že tri leta skrbi podjetje Kotech d.o.o. Poleg omenjenega stroja imajo na zalogi tudi druge modele strojev Kobelco, kakor tudi kladiva priznanega Japonskega proizvajalca Okada, kateri je Kobelcov hišni opremljevalec.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo PRIKOLICE SCHWARZMÜLLER Gradbeni segment v fokusu prihodnjega razvoja

Skupina Schwarzmüller ima v svojem proizvodnem programu že več kot 50 vrst prikolic in nadgradenj, namenjenih različnim delom v...

Mineral SI
Novice
Novice Goodyear Goodyear bo zmogljivost pnevmatik izpopolnjeval v vesolju

Goodyear bo na Mednarodni vesoljski postaji v okviru projekta ameriškega nacionalnega laboratorija testiral material, ki se uporablja pri...

Mineral SI
Novice
Novice Gradbeni trg Upad vrednosti gradenj stanovanjskih objektov

Tako letna kot mesečna vrednost opravljenih del na stanovanjskih stavbah se je maja znižala. Na letni ravni je po izračunih...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Gradbeni trg Kako so lani poslovali največji slovenski gradbinci?

Rast prihodkov je med gradbenimi velikani bolj kot ne stalnica, rast dobička pa ob tem nikakor samoumevna.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo TOP 100 50 največjih podjetij v rudarskem sektorju

Seznam podjetij je izdelan po kriteriju šifre dejavnosti (rudarstvo B) in skupnih prihodkov v letu 2018.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo TOP 100 100 največjih proizvajalcev gradbenih materialov

Seznam podjetij je izdelan po kriteriju šifre dejavnosti (C23) in skupnih prihodkov v letu 2018.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo TOP 100 100 največjih podjetij v gradbeništvu

Seznam podjetij je izdelan po kriteriju šifre dejavnosti (gradbeništvo F) in skupnih prihodkov v letu 2018.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Gradbeništvo Analiza podjetij v dejavnosti gradbeništvo

Dejavnost gradbeništvo v Sloveniji v letu 2018 predstavlja 20.764 podjetij in podjetnikov, ki so skupaj ustvarili 5.578.256.675 eur...