Asfaltne tehnologije Lintec & Linnhoff
Asfaltne tehnologije Lintec & Linnhoff
  14.11.2018  |  09:34
Čas branja: 2 min
DRUŽBA LINTEC & LINNHOFF IMA DOLGOLETNO TRADICIJO V IZDELAVI ASFALTNIH BAZ IN BETONARN. ZGODBA SE JE ZAČELA LETA 1919. SKOZI RAZVOJ PODJETJA SO JIH ZAZNAMOVALI ŠTEVILNI IZUMI IN INOVACIJE, KI SO VPLIVALE NA RAZVOJ ASFALTNIH BAZ.

Ključne prednosti Lintec & Linnhoff

Dve njihovi ključni rešitvi oz. produkta sta ISO kontejnerska gradnja / sestava baz in dvojni presejalni boben. Montaža baz v ISO kontejnerjih omogoča najnižje logistične stroške ter tudi najhitrejšo montažo in  demontaža baz. Današnji industrijski standard za ISO kontejnerske baze, je Lintec & Linnhoff prvič predstavil že v osemdesetih. Drugi omenjeni produkt družbe pa je presejalni boben, ki obsega dva tehnološka procesa hkrati: ogrevanje in sejanje agregatov, ki jih boben opravi istočasno na istem mestu - torej v dvojnem sejalnem bobnu. Na ta način se je energetska učinkovitost povečala na zavidljivo raven. Poraba goriva na tono proizvedenega asfalta se je opazno zmanjšala!

Asfaltne baze

Asfaltne baze so razdeljene na CSD serijo v rangu zmogljivosti od 80 do 160 t/h. To so tako imenovane projektne baze, ki so enostavne za montažo in transport, ob upoštevanju intermodalnega prevoza. Odlikuje jih hiter odzivni čas in nizki stroški obratovanja. Večja produktivnost pomeni večjo velikost komponent. Baze serije CSM so zmogljivosti od 160 do 300 t/h in imajo konvencionalno tehnično rešitev, ločen gorilnik in boben. Prav tako pa so vse baze iz te serije kontejnerske, in jih je mogoče enostavno namestiti kjerkoli na svetu. Velika prednost ponudbe Lintec & Linnhoff asfaltnih baz za vse stranke, je možnost izbire med različnimi možnostmi, konfiguracijami in kasnejšo nadgradnjo, ki je popolnoma preprosta in stroškovno ugodna.

Široka dodatna ponudba

Lintec & Linnhoff ponuja vrhunsko tehnologijo gorilcev, ki so lahko na plin, dizel, premogom ali katero koli kombinacijo. Gorilniki so zelo natančni in lahko delujejo v velikem obsegu materiala. Poleg tega je na voljo tudi celoten spekter dodatnih naprav kot so, polnilci, bitumenski rezervoarji (vodoravni ali navpični), rezervoarji za gorivo, instalacije za dovod dodatkov, sistemi silosov za vroči asfalt (ločen ali integriran v bazo), sistemi hladnega ali vročega asfaltnega recikliranja.

Sistem za bitumensko vbrizgavanje

Pri Lintec & Linnhoff lahko stranka dobi izjemen sistem za bitumensko vbrizgavanje za produkcijo vročega asfaltna – LEP95. LEP95 vključuje lastne tehnične rešitve za proizvodnjo pene bitumna znotraj mešalca. Vse asfalte recepture, se lahko proizvajajo od 95 do 100 °C. Poleg glavnih prednosti kot so, manjša poraba goriva, nižjih stroški transporta ter enostavne montaže baze, je polaganje asfalta na delovišču prijaznejše za osebje in okolje.

Betonarne Lintec & Linnhoff

Lintec & Linnhoff betonarne so v rangu od 40 do 240 m³/h. Vse betonarne so mobilne, v ISO

kontejnerjih in imajo različne možnosti konfiguracije. Imajo lasten sistem za zmanjšanje porabe energije pri hlajenju agregatov, ki je priporočljiv predvsem v vročih podnebnih področjih, kar je odraz vrhunske Lintec & Linnhoff kakovosti, h kateri so zavezani. Ta sistem temelji na principu zračnega hlajenja, brez zmrzovanja in zagotavlja 50 % zmanjšanje porabe energije. Za predstavljene asfaltne tehnologije znamke Lintec & Linnhoff se lahko obrnete na podjetje Kern 90 d.o.o. iz Ljubljane (www.kern90.si), ki je uradni zastopnik za Slovenijo, Hrvaško, BIH, Srbijo, Črno Goro, Makedonijo.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
Mineral SI
Novice
Novice ZAS - Združenje asfalterjev Slovenije Dan asfalterjev 2018

29. novembra 2018 je že tradicionalno potekal Dan asfalterjev v organizaciji Združenja asfalterjev Slovenije. Dogodek, že sedmi po...

Mineral SI
Novice
Novice ZAS - Združenje asfalterjev Slovenije Skupni sestanek izvršilnega odbora EAPA in ZAS

Sestanek Izvršilnega odbora EAPA (European Asphalt Pavement Association) je bil po letu 2003 ponovno organiziran v Ljubljani. Potekal je...

Mineral SI
Vozila
Vozila MAN TGS Xlion Kralj gradbišč

S tremi gnanimi osmi, hidrostatičnim pogonom krmiljene osi in številnimi tehnološkimi rešitvami za uporabo izven urejenih cest je MAN...

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo BIM projekti BIM se končno seli na velika gradbišča

Stolp Vinarium v Lendavi, zgrajen leta 2015, je bil prvi javni projekt, ki so ga projektirali z BIM; danes čaka na gradnjo druga cev...

Mineral SI
Novice
Novice Jungheinrich Jungheinrich osvojil nagrado German Design Award

Viličarji Jungheinrich so osvojili prestižno nagrado za oblikovanje German Design Award kar dokazuje njihovo izjemnost.

Mineral SI
Gradbeništvo
Gradbeništvo Goodyear Prva serija tovornih pnevmatik s tehnologijo DuraShield

Pri izdelavi nove generacije tovornih pnevmatik OMNITRAC je Goodyear prvič uporabil patentirano tehnologijo DuraShield, ki zagotavlja...

Mineral SI
Novice
Novice Posebna izdaja Ne zamudite objave v WHO IS WHO v gradbeništvu Slovenije 2019

V pripravi je posebna izdaja revije Mineral, ki bo izšla v začetku januarja 2019 pod naslovom WHO IS WHO v gradbeništvu Slovenije 2019.

Mineral SI
Novice
Novice Izobraževanje Zagreb ADRIA Student’s Education Day

V Zagrebu (Hrvaška) je v petek, 9. 11. 2018, potekala enodnevna delavnica namenjena dodiplomskim in podiplomskim študentom s področij...